Wednesday, January 15, 2014

3A

Assalamualaikum....
hai. hah suspend tak tajuk tu. huh. Kalaulah Stpm dapat 3A hah. Berhenti kerja aku dibuatnya.. haha.
Nope la result belum keluar lagi.. Entah lah Malas nak fikir. Well, tak tahu kenapa hati ni okay je pasal kerja sebab sesuatu yang mungkin tak baik tapi baik untuk kesihatan diri dan jiwa. haha.

okaylah berbalik kepada 3A tu....
hah, Amalina pernah cerita pasal Azri kan. hahha. Ni kawan baik yang ni gaya imam muda dah ada dah tu. haha. Ramai peminat kau. hahah. Selalu jugak Amalina cerita apa apa kat dia. haha. Kira tu nak kata semua dia taju lah kan. hahha. Kalau kat tempat kerja tu petang petang Amalina suka bual dengan Adi. Boleh bah kalau kau. haha dari Sabah tu. Tak tahu kenapa suka pulak bual dgn orang Sabah ni. hehe. Tadi tengah bual bual datang pakcik Yusuf. Dia cakap hah dating! Aduhai bila masa pulak. Aku tak dating diaini ya. Aku sudah tunang kata Adi. Aku senyum je la. haha Mana ada aku dating dengan dia. Aku suka pun tak dengan dia biasa biasa je. Aku lebih percaya Azri actually. hah! Pakcik Yusuf cakap aku ni memang tak pernah bercinta tapi aku tahu mulut tak ada tapi dalam hati tu hah berbunga bunga kan?!. Choi! Apa seyh. hahha Amalina tahu apa yang Amalina nak. Macam mana orangnya. Siapa orangnya. Hehe. Kalau cakap macam ni mesti terbayang dia. hahha. Gatal! Dia baik. Memahami. Sekepala. Gaya dia. Senyuman dia. Aduhai! Istighfar Amalina!. Alhamdulillah kami kawan. Apabila Amalina whatsapp ke text ke tu tandanya Amalina rindu k! Sendiri mau faham la. Tak gheti gheti lagi. haha.

Btw tadi ada la CCI ni kan. COMEL! Ya Allah. Kak bibah tanya you come from mana? LOL. haha. Dia pun jawab la i'm from Korea. Terus kau bulat mata kak Bibah tengok aku. Si Azwan pun pelik lah. Mana tak nya keluarlah birah comel dia tu. hahha. K la. Nak ...... hehehehe. Bye..

No comments:

Post a Comment