Saturday, January 4, 2014

PLKN dan Cinta dan Mimpi........

hai guys....
adik sudah selamat tiba di Kluang. Siapa cakap dekat hah? jauh k. ke dalam sana sikit lagi sampai mersing.. haiyooo. hmmm. Macam macam kerenah. Almaklun saya tak kena plkn jadi saya tak ada la tahu menahu segalanya. hahah yang paling best, bantal busuk yang mereka bawa diambil. Hair dryer pun ada. Adik, awak ni nak hi kem ke salon? hahah Arif? kan muka baikkan. Dia pun bawaklah buku Sallehuddin Al ayubi.Terus kau dapat senyuman free free je. hahha Hebad adik aku ni. hahha. Semoga kau bahagia dik! Ibu? mestilah dia risau. Tu baru Kluang kalau sambung belajar mcm mana? heheh. Mungkin Amalina belum faham sebab Amalina belum jadi ibu lagi. In Shaa Allah suatu hari nanti...


Cinta...
hmmm. Buat si Adam. Jika persahabatan ini merosakkan hubungan awak dengan Hawa tak apa. Saya undur diri. Lagipun azam awak nak berubahkan? berubahlah untuk kebaikan awak dan dia dan masyarakat ya. Maafkan saya jika saya ini jahat dengan awak tapi saya tak nak hati Hawa sakit. Dia perempuan saya juga. Dia ikhlas sayang awak dan saya tahu itu. Jika dia cinta yang awak cari awak fikirkanlah betapa beruntungnya awak. Awak mahukan insan yabg menghargai awak dan terima awak seadanya awak. Dia boleh saya juga boleh tapi bukan awak pilihan saya dan bukan saya yang sedia untuk semua itu. Saya mahu semua orang bahagia kerana saya juga ingin bahagia. Awak tahu itu..... Pada kaum Adam yang lain janganlah terasa dengan ini semua. 


Hmmmmm. Amalina ada kenal seorang lelaki. Melayu. Islam. Alhamdulillah waras. hehe. Tahu tak? segak dan kacaknya dia. Senyuman dia. Bila teringat ni semua Amalina macam orang angau tahu. hah! jangan ada perasaan okay. hahha Orangnya bersongkok. Hmmmm. 664. Hah. Fikirlah no apa tu. hahah. Okay. hmmm. Wait! tahu tak dua tiga hari ni asyik mimpi Faris jer. Haiyoo. Kisah kami dah habis sejak sem2 lagi. Tak akan la. K la nak tengok cerita Korea ni. Tak sabar menanti esok...


No comments:

Post a Comment