Wednesday, April 19, 2017

It's Practical Update

Hai guys..
FINAL SEMESTER..
And... i'm in Media Prima Berhad. Bagi melengkapkan coursework den ni hah. Kalau tak, tak gradlah jawabnya. So far, intern kat sini okaylah. Banyak juga benda kiteorang belajar. Editing, booking, recce, kerenah orang.. hahaha tak ada la. Style kerja. Seronok kerja sini sebab minat and kita yang buat benda tu jadi seronok. hahaha.  Yeah, it's true. orang sibuk sangat cakap kerja kat sini seronok, Like I said before, your become easier and cheerful is because of you, you made it. You create it. Amal tak bolehlah nak cerita lelebih sebab it's private. Hahaha apa pun boleh visit my IG. hahaha.

In my final year story I know how its felt when you love something that can't be yours. Huh. Sedih.. Yang baca ni jangan terasa pulak kalau Amal hilang korang Amal tak sedih, Of course I will sad. It just because of that person decided to left me mcm tu and throw me away like he don't even know me. Even nampak Amal pun dia mengelak. Huh. Kadang Amal terfikir apa salah Amal? What did I do? Why don't you just tell me what is our actual problem? It is me? or him?

I took about 5 months to recover. To top crying and think about him. Yelah, semua diri kita yang decide berapa lama kita nak stay salam keadaan macam tu. I know that but yeah, each one of us have their on time to recover. Amal memang jalani hidup ni macam biasa. Gelak, Tapi hati tu kadang sedih. Sometimes, Amal tanya balik kat diri Amal, betul ke keputusan yang Amal buat tu? tapi kalau Amal decided untuk stay? is it worth it? Bodohkan diri stay dalam hubungan yang entah tak tahu mana hujungnya dan hanya Amal yanng berjuang untuk itu. Amal tak la cakap Amal betul but I don't even know the problem.

Orang kata muka kitaorang sama, ada jodohlah tu, nanti. I just hoping that they stop talking about that. I have a lot to do. Ambitious & ambition. hah. Gituh. For now Amal cuam nak menikmati perjalanan yang panjang ni.. :)

No comments:

Post a Comment